środa, 25 października 2017

Kołnierzyk - 1-2017

Tak , tak . To nie styczeń tylko pierwszy, który zrobiłam w tym roku. Koleżanka zapytała mnie czy mogłabym zrobić kołnierzyk frywolitkowy  dla niej. Ona zna robótki ręczne bardzo dobrze. Sama robi bardzo dużo na szydełku, na drutach chyba trochę mniej ale koronki  frywolitkowej  nie  potrafi. 
A że chyba przyznacie koronka ta jest piękna więc jest wiele osób którym się podoba. 
Ja uwielbiam , nawet przyznaję jestem uzależniona od czółenek , od frywolitki więc poważnie podeszłam do wyzwania. Zmierzyłam się  z zadaniem . Miałam wizję na kilka kołnierzyków.  W międzyczasie kupiłam "Moje Robótki" z opisanym wzorem kołnierzyka  według projektu Laury Bziukiewicz. 

Nici , z których robiłam to Aida 30 kupione u Ali w picoto
Kołnierzyk ma mnóstwo pikotek więc na pewno będzie odpowiedni do zadania : Kocham Frywolitkę- pikotki  , tym razem u Reni      Tu  
i baner
 
A teraz zdjęcia mojego kołnierzyka:)










Dziękuję Wam , Kochani za to że Jesteście, Zaglądacie, Komentujecie. Ślicznie dziękuję za komentarze :)

10 komentarzy:

  1. Wow! Ale piękna praca! Nie znam techniki frywolitkowej, ale pewno jest bardzo czasochlonna. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, zjawiskowy, fantastyczny...ech!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńko Ci wyszło!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaziu tematem były pikotki a u Ciebie jest ich bez liku- cudny kołnierzyk wysupłałaś:)
    Będzie sie pięknie prezentować:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje że jesteś z nami

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudo wysupłałaś. Taki kołnierzyk to świetny dodatek do ubrań i ozdoba jednocześnie. Kaziu twoja miłość do frywolitki jest bezgraniczna, podziwiam Cię za to !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. spisałaś się na medal,cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kołnierzyk, delikatny, bardzo oryginalny i perfekcyjnie wykonany. Cudo :-) pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Kaziu, kołnierzyk jest przecudownej urody! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo pracy i masa pikotek, efekt końcowy robi wrażenie :))

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)