sobota, 17 lutego 2018

Bransoletka- kłosek grafit +bordo

U mnie dalej kłosek. Wzorek jest bardzo fajny, przyjemnie si supełkuje  chociaż jest bardziej czasochłonny od innych . Są to same kółeczka, które robi się jednym czółenkiem . A koraliki dodawane z zewnątrz. 
Moją bransoletkę zrobiłam z Madeiry pearl i koraliki w odcieniu bordo.

Wzór to modyfikacja znanego wzoru kłoska  z Tatting Lace nr 6517






Dziś bardzo krótko i na temat. Musze trochę nadrobić zaległości . Zaczynam się gubić , niektórych prac, które powinnam pokazać niestety nie pokazałam . Wszystko z opóźnieniem.
Dziękuję Wam serdecznie, że do mnie zaglądacie. Dziękuję za komentarze. Miłego i słonecznego weekendu życzę :)



5 komentarzy:

  1. Kaziu, ten wzorek świetnie wygląda w każdej wersji kolorystycznej 😊 wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  2. ten kłosek jest śliczny we wszystkich wydaniach kolorystycznych:)

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo tu zostawione jest dla mnie zaszczytem i sprawia mi radość.
Dziękuje serdecznie:)